
Izvještaji nevladinog sektora, ali i Centralne izborne komisije (CIK) bilježe da politički subjekti u Bosni i Hercegovini redovno krše Izborni zakon, izbornu kampanju.
CIK je do prvog septembra primio 96 prijava za preuranjenu ili nedozvoljenu plaćenu predizbornu kampanju.
Koalicija “Pod lupom” zabilježila je gotovo 150 slučajeva plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama.
Oglašavanje političkih subjekata na društvenim mrežama postalo je sve popularnije sredstvo za promociju. Iz Transparensija upozoravaju na razlike koje se prave u tumačenju političkog oglašavanja.
U Koaliciji “Pod lupom” ukazali su na činjenicu da kazne koje se izriču za oglašavanje nemaju nikakvog efekta. Kreću se između tri i četiri hiljade maraka. Plaćena oglašavanja na društvenim mrežama, odnosnо Facebooku i Instagramu, prate se kroz Facebookovu biblioteku plaćenih oglasa, navode iz Centralne izborne komisije BiH.
Kada je riječ o printanim i online medijima, oni su prema Kodeksu za štampu obavezni da obilježe plaćene sadržaje. Centralna izborna komisija Bosne i Hercegovine izrekla je do sada 16 kazni u ukupnom iznosu od 36 hiljada maraka zbog preuranjene izborne kampanje, a u radu su još 43 žalbe.