Bosna i HercegovinaVijesti

TVSA: Mediji uputili otvoreno pismo premijeru FBiH

Predsjednici upravnih odbora Agencije za elektroničke medije i Udruženja privatnih elektronskih medija, Elvir Švrakić i Reuf Herić, uputili su otvoreno pismo premijeru Federacije BiH Fadilu Novaliću. Traže da se mediji dovedu u rang industrija od značaja za Federaciju BiH, što bi omogućilo da se i medijima porezi i doprinosi obračunavaju po povlaštenim stopama.

Pandemija korona-virusa pogoršala je stanje brojnih medija u Bosni i Hercegovini. Uzimajući u obzir da su mediji u našoj zemlji najsiromašniji u regionu u pogledu tehničkih i finansijskih kapaciteta s kojima raspolažu, jasno je u kakvoj situaciji se nalaze u vrijeme ove krize. Bio je to povod za otvoreno pismo Udruženja privatnih elektronskih medija i Agencije za elektronske medije premijeru Federacije BiH.

“Mi smo tražili da imamo poseban status kao brojne industrije povlaštene u BiH i da se time nama olakša poslovanje. Evo konkretan primjer za vrijeme ove pandemije, mi smo svi imali uvećane troškove za 20 do 40 posto. Brojnim privatnim medijima, prihodi su pali za čak 80 posto. Mjesecima posluju s gubitkom”, kazao je Reuf Herić, predsjetnik UO privatnih elektronskih medija.

“Medijska industrija u BiH je vrlo ozbiljna grana proizvodnje. Hiljade zaposlenih svakodnevno proizvodi više stotina radio, televizijskog programa ali i dodatnih informacija. Interes domaćih medija mora biti blisko povezan sa razvojem ostalih grana domaće industrije. Domaći klijenti su sa medijima nerazdvojni segment zajedničkog rasta”, rekao je Elvir Švrakić, predsjenik UO Agencije za elektronske medije.

Predstavnici medija u saradnji s Ministarstvom prometa i komunikacija BiH provode aktivnosti koje imaju za cilj osloboditi elektronske medije plaćanja takse za 2020. godinu.

“Nastojimo da oslobodimo radio i televizije u BiH, sve radio i televizije da oslobodimo plaćanja državne takse za ovu godinu. Međutim, sve je to nedovoljno koliko tržište Hrvatske, Srbije, Slovenije omogućava svojim elektronskim medijima da se razvijaju, to kod nas nije ni blizu slučaj”, istakao je Reuf Herić .

Državni mediji će tek osjetiti posljedice pandemije, jer je bitno smanjen porez kojim se pune budžeti, poručuje Herić. Također, marketinške agencije su, kaže, zbog trenutne situacije već krenule sa uštedama u oglašavanju, što predstavlja veliki udarac za medije.

Amer Martinović, TVSA

0 0 vote
Article Rating

Show More
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x

Our website uses cookies and thereby collects information about your visit to improve our website (by analyzing), show you Social Media content and relevant advertisements. Please see our page for furher details or agree by clicking the 'Accept' button.

Cookie settings

Below you can choose which kind of cookies you allow on this website. Click on the "Save cookie settings" button to apply your choice.

FunctionalOur website uses functional cookies. These cookies are necessary to let our website work.

AnalyticalOur website uses analytical cookies to make it possible to analyze our website and optimize for the purpose of a.o. the usability.

Social mediaOur website places social media cookies to show you 3rd party content like YouTube and FaceBook. These cookies may track your personal data.

AdvertisingOur website places advertising cookies to show you 3rd party advertisements based on your interests. These cookies may track your personal data.

OtherOur website places 3rd party cookies from other 3rd party services which aren't Analytical, Social media or Advertising.