BiznisVijesti

Kompanija Bingo pustila u rad najsavremeniji repro centar i inkubatorsku stanicu za uzgoj jednodnevnih pilića u regiji

Kompanija Bingo u rad je pustila najsavremeniji peradarski repro centar i inkubatorsku stanicu za uzgoj jednodnevnih pilića. To je jedinstveni projekat u Bosni i Hercegovini, koji donosi sasvim novu dimenziju domaćem peradarskom sektoru.

Repro centar iz takozvane lake linije peradarstva, kapaciteta je okvirno 24 hiljade koka i nalazi se u Gornjim Vukovijama, dok je inkubatorska stanica za uzgoj jednodnevnih pilića kapaciteta 10 miliona jajnih mjesta smještena u Tojšićima. Bingo ove objekte koristi za vlastitu farmu jaja, ali i za lokalno, te regionalno tržište.

„Tehnologija koja je zastupljena u inkubatorskom centru podijeljena je u nekoliko faza, odnosno dvije osnovne: u predvalionicima u kojima pilići provode 18 dana, dok u drugoj ostaju tri dana. Nakon toga se pristupa procesu odabira pilića te njihove vakcinacije i kao takvi se otpremaju na naše tržište. Jednodnevni pilići koje ovdje uzgajamo predstavljaju nešto najkvalitetnije na bh. tržištu, kada je u pitanju laka linija  tj. uzgoj koka nesilica”, objasnio je Irfan Hasanović, rukovodilac Inkubatorske stanice Bingo.

Peradari iz BiH u prethodnim godinama su uvozili jednodnevne piliće proizvodnju konzumnih jaja, međutim danas su se stvorile mogućnosti da ih na farmama Bingo samostalno uzgaja, prodaje domaćim peradarima, ali i izvozi u susjedne zemlje: “Kroz ova dva projekta mi ćemo godišnje imati oko šest miliona i 400 hiljada jaja, a samo kroz inkubatorsku stanicu proizvest ćemo blizu dva miliona i 400 hiljada jednodnevnih koka nesilica. S njima idemo na tržište u zemlje CEFTA-e, a nadam se uskoro da će biti otvoren prostor i za izvoz u Evropsku uniju”, naveo je Enes Omerović, rukovodilac peradarske proizvodnje Binga. Prema njegovim riječima, prednost za BiH u ovom projektu je i činjenica da susjedna Hrvatska, koja je članica Evropske unije, nema sličnu proizvodnju. Za ovu godinu smo napravili aranžmane i sa susjednim državama, odnosno Srbijom i Crnom Gorom za koje ćemo okvirno proizvesti pola miliona pilića, a razliku ćemo ostaviti za potrebe u BiH, gdje već imamo 40 kupaca. Planiramo udvostručiti proizvodnju u 2022. godini”, naglasio je Omerović. „Trenutno radimo na novom projektu tzv. teške linije u Vukovijama. Pripremamo šest farmi kapaciteta po 26.000 tovnih brojlera, što bi značilo da ćemo proizvesti milion pilića godišnje. Bingo i sada već proizvodi milion brojlera na farmama u Špionici i Dubravama. Planiramo i osnivanje repro centra za tovne brojlere, ponovo na području Kalesije, jer imamo dobru saradnju sa lokalnim vlastima, što nam znatno olakšava procese.“

Ovaj projekat veoma je značajan i za Vladu Tuzlanskog kantona, koja obećava podršku u narednom periodu s ciljem razvoja domaće privrede.

0 0 vote
Article Rating

Show More
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x

Our website uses cookies and thereby collects information about your visit to improve our website (by analyzing), show you Social Media content and relevant advertisements. Please see our page for furher details or agree by clicking the 'Accept' button.

Cookie settings

Below you can choose which kind of cookies you allow on this website. Click on the "Save cookie settings" button to apply your choice.

FunctionalOur website uses functional cookies. These cookies are necessary to let our website work.

AnalyticalOur website uses analytical cookies to make it possible to analyze our website and optimize for the purpose of a.o. the usability.

Social mediaOur website places social media cookies to show you 3rd party content like YouTube and FaceBook. These cookies may track your personal data.

AdvertisingOur website places advertising cookies to show you 3rd party advertisements based on your interests. These cookies may track your personal data.

OtherOur website places 3rd party cookies from other 3rd party services which aren't Analytical, Social media or Advertising.