
Učenici osnovnih škola Kantona Sarajevo i ove školske godine aktivno su učestvovali u realizaciji programa “Školske saobraćajne patrole”, preventivno-edukativne aktivnosti čiji je cilj jačanje saobraćajne kulture i sigurnosti u školskom okruženju, saopćeno je iz Službe za protokol i press KS.
Navedeni program već se niz godina uspješno provodi u osnovnim školama Kantona Sarajevo, u saradnji Ministarstva za odgoj i obrazovanje i Ministarstva unutrašnjih poslova Kantona Sarajevo. Obuke i ispiti se organizuju u skladu s nastavnim planom i programom, a realizuju ih osnovne škole kroz nastavne i vannastavne aktivnosti, uz angažman nastavnika, školskih timova i stručnih saradnika.
Članovi patrola tokom školske godine prolaze teorijsku i praktičnu obuku iz oblasti saobraćajnih pravila, znakova i kulture. Nakon završetka obuke, svaka škola formira ispitnu komisiju koja organizuje i provodi polaganje ispita. Ispiti se realizuju u prisustvu predstavnika Ministarstva i MUP-a KS, a učenici koji ih uspješno polože dobijaju akreditaciju i zvanično preuzimaju ulogu članova školskih saobraćajnih patrola.
Program školskih saobraćajnih patrola ima višestruke ciljeve. Osim edukacije o saobraćajnim pravilima, naglasak se stavlja na razvoj saobraćajne kulture među učenicima i građanima, poticanje razboritog i odgovornog ponašanja u saobraćaju, te preventivno djelovanje u cilju smanjenja broja saobraćajnih nesreća.
U ovoj školskoj godini program je realizovan u 58 osnovnih škola širom Kantona Sarajevo, a 267 učenika je završilo obuku i postalo članom školske saobraćajne patrole.
“Posebno zahvaljujemo osnovnim školama koje su tokom školske godine bile domaćini polaganja ispita, te svojim angažmanom i posvećenošću dale značajan doprinos realizaciji programa: OŠ ‘Šejh Muhamed ef. Hadžijamaković’, OŠ ‘Hasan Kikić’, OŠ ‘Kovačići’, OŠ ‘Behaudin Selmanović’, OŠ ‘Druga osnovna škola Ilidža’, OŠ ‘6. mart’, OŠ ‘Srednje’ i OŠ ‘Mirsad Prnjavorac’. Ovim programom zaokružujemo još jednu školsku godinu u kojoj su djeca učila kroz praksu, štitila jedni druge i pokazali da se saobraćajna kultura počinje razvijati u školi”, navode iz resornog ministarstva.